NLB ONLINE BANKAR

Imate pitanje ili Vam je potreban savet?
Stojimo Vam na raspolaganju

Elektronsko bankarstvo

Stanovništvo
Privreda

Mobilno i elektronsko bankarstvo najnovije generacije u NLB Banci

Četvrtak, 25.10.2018.

NLB Banka svojim klijentima omogućila korišćenje najsavremenijih platformi elektronskog i mobilnog bankarstva

Izvor: NLB Banka

Unapređene usluge elektronskog i mobilnog bankarstva NLB Banke, kreirane u skladu sa najvišim standardima u bankarskoj industriji, donose klijentima izuzetno jednostavan servis uz mnogobrojne pogodnosti. Korisnici mogu, između ostalog, da jednostavno prate stanje na svojim računima,  plaćaju račune, upravljaju debitnim i kreditnim karticama, imaju pregled kredita i depozita, po povoljnijem kursu izvrše menjačke transakcije i samostalno formiraju trajne naloge prema svojim potrebama i sve to u bilo koje vreme i sa bilo kog mesta. Direktna komunikacija sa bankom putem svih kanala komunikacije je sada samo na klik od klijenata,  kao i  aktuelne ponude proizvoda i usluga za koje klijenti mogu da podnesu zahtev ili upit putem elektronskog i mobilnog bankarstva.  

Pored unapređenih platformi elektronskog i mobilnog bankarstva, NLB Banka je svojim klijentima ponudila i Instant transfer, uslugu koja im omogućava plaćanja do iznosa od 300 hiljada dinara u realnom vremenu, svakog dana u godini, u bilo koje doba dana i noći.

Branko Greganović, predsednik Izvršnog odbora NLB Banke Beograd 

„Proces digitalizacije je budućnost koja nam se već dogodila i samo institucije koje razumeju da je investiranje u digitalne komunikacije imperativ u njihovom poslovanju mogu da računaju na zadovoljstvo i poverenje svojih klijenata. Najpre elektronsko, a zatim i mobilno bankarstvo potisli su šaltere i obrazce, a ako imamo u vidu sve jednostavnije i komfornije digitalne usluge, uz pojačanu bezbednost njihovog korišćenja, činjenica da sve veći broj klijenata sarađuje sa svojom bankom bez ulaska u ekspozituru nije iznenađenje. I uvođenje instant plaćanja, koje je Srbija uvela među prvim zemljama u Evropi, predstavlja veliki korak ka još boljem korisničkom iskustvu klijenata i već u ovom trenutku bankarstvo kakvo smo poznavali pre samo desetak godina više ne postoji. Ubrzani proces digitalizacije u svim segmentima, posebno u domenu eUprave, dodatno doprinosi razvoju digitalnih usluga za klijenta “.