Bezbedno korišćenje bankarskih proizvoda i usluga

U situaciji globalne pandemije COVID-19 i mera koje banke preduzimaju kako bi svojim klijentima omogućili korišćenje bankarskih proizvoda i usluga bez dolaska u banku, kao i pristup sredstvima koja se nalaze na njihovim računima, svakako je potrebno podsetiti na mere koje sami klijenti mogu da preduzmu kako bi se zaštitili od moguće prevare.


Ističemo da su najčešći pokušaji prevare pomoću lažnih e-mailova u kojima se iznosi tvrdanja da je vaš bankarski račun zaključan i od vas se traži da na nekoj internet adresi unesete određene podatke. Nikako to nemojte raditi! Banka od vas nikada neće tražiti da joj šaljete podatke o svojim pristupnim parametrima kao što su: korisničko ime, lozinka, PIN putem e-maila ili SMS-a.
Zato, ako dobijete takvu e-mail poruku u kojoj se od vas traži da unesete svoje lične podatke pristupanjem nekom linku, nikako je ne otvarajte! U pitanju je lažna poruka koja vam je poslata sa ciljem preuzimanja sredstava sa vašeg računa. 
Obrišite poruku i, ako se radi i racunu kod NLB Banke, o tome nas obavestite na telefon Kontakt centra 011 715 15 22 ili e-mail info@nlb.rs 
Isto važi i za takve zahteve koje dobijete telefonom ili u SMS poruci: svoje pristupne podatke nikada ne šaljite i obavezno obavestite banku ukoliko dobijete takav zahtev. 
Važno! Posebnu paznju posvetite e-bankarstvu. U slučaju da vam mKlik ili eKlik stranica izgledaju neuobičajeno, ili se pristupni podaci predugo učitavaju, molimo vas da nas o tome obavestite telefonom na broj: 011 715 15 22 ili e-mailom na:  info@nlb.rs
 

Ponedeljak, 30.03.2020.