Zašto je dobro da koristim elektronsko bankarstvo

Mnogi među nama vole da svoje finansijske poslove završe na tradicionalan način. Da dođu u banku, porazgovaraju sa svojim bankarom, posebno kada znaju da ih njihov bankar poznaje i da će im posvetiti pažnju. 


Ipak, tempo života je sve brži i imamo sve manje vremena, pa se pojavilo elektronsko bankarstvo kao rešenje za uštedu u vremenu.

 

Elektronsko bankarstvo svakako predstavlja najbolje rešenje za sve nas koji želimo da uštedimo pre svega vreme, ali i novac. Omogućava nam da upravljamo svojim finansijama, a da pri tome „zaobiđemo šalter“. Mnogo stvari zbog kojih je nekada bilo neophodno otići u banku, sada možemo da uradimo iz svoje fotelje, bez čekanja u redovima i gubljenja vremena. Putem telefona ili interneta, bilo uz korišćenje računara ili mobilnog telefona, banka je sada tamo gde smo mi, a u Srbiji je ovaj servis danas toliko unapređen da je moguće koristiti ga bezbedno i na krajnje jednostavan način.

 

Putem elektronskog i mobilnog bankarstva možemo da proveravamo i pratimo stanje na svom računu, menjamo valutu, platimo račune za električnu energiju, komunalije, vrtić, ekskurziju za dete ili bilo koju drugu namenu. Pored toga što ćemo izbeći „šaltersku nervozu“, možemo i da uštedimo značajan iznos na provizijama koje smo do sada plaćali.

 

Korišćenje elektronskog bankarstva je sigurno – za potpisivanje plaćanja u korist predefinisanih računa i za transfere između svojih računa, koristi se korisničko ime i lozinka, dok je za potpisivanje ostalih plaćanja predviđeno korišćenje jednokratnog TAN koda, šifre koju Vam banka dostavlja putem SMS poruke.

 

NLB Banka svojim klijentima nudi i obaveštenja putem SMS poruka. Možete da dobijete SMS poruku po realizovanom prilivu na račun ili prilikom korišćenja platne kartice.

Petak, 23.08.2019.