NLB ProKlik elektronsko bankarstvo NLB Banke Beograd predstavlja nezaobilazan način poslovanja uz upotrebu najsavremenijih tehnologija, zaštitu podataka i sa višestrukim prednostima u odnosu na klasičan način obavljanja platnog prometa.
Korišćenjem usluga elektronskog bankarstva imate mogućnost pristupa svojim računima iz kancelarije, automobila, putem kompjutera, faksa, fiksnog i mobilnog telefona. Da biste postali korisnik neke od usluga elektronskog bankarstva, potrebno je da imate otvoren tekući raćun kod NLB Banke Beograd.
Koje su prednosti elektronskog platnog prometa?
- Nezavisnost od radnog vremena ekspoziture banke, raspoloživost 24 sata, 7 dana u nedelji
- Nezavisnost od lokacije banke - uvid u stanje i iniciranje naloga može da se obavi sa bilo koje tačke na planeti
- Niži troškovi poslovanja - niži troškovi obrade u odnosu na one koji su inicirani u poslovnici
- Racionalno korišćenje vremena i novca - ušteda u vremenu i mogućnost posvećivanja osnovnoj delatnosti, bez troškova transporta, traženja parkinga
- Sigurna, brza i kvalitetna usluga
- Pristup svim poslovnim bankama istovremeno - multibanking
- Troškovi obrade naloga (provizija banke) koji su izdati elektronskim putem su niži nego kod plaćanja obavljenih na šalteru
- Visok stepen zaštite podataka
- Jednostavnost upotrebe
- Smanjenje negativnog uticaja "ljudskog faktora"
- Mogućnost povezivanja sa internim finansijskim sistemom
Šta mi je potrebno za korišćenje elektronskog bankarstva?
- računar srednje, prosečne konfiguracije sa USB priključkom
- pristup internetu
- osnovno poznavanje rada na računaru
Da li klijentske e-banking aplikacije koje nudi NLB Banka mogu da instaliram na neki drugi operativni sistem?
Oba klijentska rešenja su namenjena isključivo za Windows platformu. Jedina mogućnost njihovog korišćenja na Mac, Linux ili nekom drugom operativnom sistemu, jeste da se na računaru instalira tzv.virtuelna mašina sa Windows OS sistemom i da se na njoj instalira aplikacija.
Zašto NLB Banka nudi više modela elektronskog bankarstva?
NLB Banka je, kako bi odgovorila potrebama svojih klijenata i pružila im adekvatnu podršku u upravljanju finansijama, u svoju ponudu uvrstila rešenja za male i velike kompanije, kompanije sa razvijenim informacionim sistemima i one koje vode svoje finansije na jednostavan način, za one sa manjim ili većim "custom tailored" informacionim sistemima ili univerzalnim ERP rešenjima, za kompanije koje knjigovodstvo vode samostalno, kao i one koje to čine korišćenjem specijalizovanih knjigovodstvenih agencija, a na kraju i za same knjigovodstvene agencije:
- Asseco (Pexim) Office banking Desktop
- Asseco (Pexim) Office banking Enterprise
- Asseco (Pexim) B2B
- Hal E-Bank/Personal
- Hal E-Bank/Corporate
- Hal E-Bank/B2B rešenje
Koga da pozovem ako mi je potrebno više informacija?
Za informacije o komercijalnim uslovima i ponudi banke:
NLB Kontakt centar telefon: 011/7 15 15 22, e-mail: info@nlb.rs
Za tehničku podršku za korisnike: (instaliranje, podešavanje, nadogradnja softvera...)
ASSECO: tel: 011 201 31 31, e-mail: helpdesk@24x7.rs
HALCOM: tel: 011 303 24 32, e-mail: helpdesk@ebb-bg.com