Elektronsko bankarstvo

Korisnici


Zahtev za korišćenje elektronskog bankarstva (PDF)

NLB eKlik

NLB eKlik elektronsko bankarstvo vam omogućava informativni pristup računima sa uvidom u stanje i promet, dinarske i devizne transfere i menjačke poslove u okviru svojih računa, plaćanje računa.

NLB eKlik - Lite

Informativni pristup računima sa uvidom u stanje i promet, dinarski transferi u okviru sopstvenih računa (npr. plaćanje obaveza po kreditnim karticama), devizni transferi u okviru sopstvenih deviznih računa, menjački poslovi u okviru svojih računa (kupovina deviza sa tekućeg na devizni račun i obrnuto), plaćanje na javne predefinisane račune (struja, voda, komunalije i sl. ). Identifikacija korisnika se vrši korisničkim imenom i lozinkom.

NLB eKlik - Full

Sve usluge iz NLB eKlik - Lite varijante i još dodatno dinarska plaćanja sa slobodnim unosom na bilo koji dinarski transakcioni račun u sopstvenoj ili drugoj banci. Identifikacija korisnika se vrši dvostruko - korisničkim imenom i lozinkom, kao i dodatno jednokratnim SMS pin-om.

NLB eKlik - Uputstvo za korisnike (PDF)

NLB mKlik

NLB mKlik aplikacija vam omogućava:
• Uvid u stanja na računima ( tekući račun, štedni račun, kartice)
• Pregled prometa na računima i karticama
• Plaćanje računa bez ograničenja uz minimalnu proviziju
• Plaćanje obaveza u banci
• Menjačnicu - kupovinu i prodaju deviza

NAPOMENA: Zavisno od paketa koji koristite kod svog mobilnog operatera, dodatni protok podataka može da utiče na troškove korišćenja mobilnog telefona. Preporučujemo korišćenje aplikacije putem WiFi konekcije.

NLB mKlik - Uputstvo za korisnike (PDF)

Preduslov za korišćenje

Za uspešnu instalaciju i pokretanje aplikacije potrebno je da vaš pametni telefon (smart phone) ima Android ili Symbian/Java operativni sistem, dovoljno slobodne memorije za instalaciju aplikacije i pristup Internetu.

Aktiviranje NLB mKlik aplikacije

Aplikacija se jednostavno aktivira - nakon preuzimanja aplikacije na vaš mobilni uređaj pokreće se instalacija mBanking-a. Kada se aplikacija prvi put startuje prikazuje se polje za unos aktivacionog koda (koji ćete dobiti od službenika u vašoj NLB banci). Nakon unosa aktivacionog koda treba da smislite i unesete 6-cifreni tajni mPIN kod koji ćete koristiti kod svakog pristupa aplikaciji. Ovim je proces instalacije i aktivacije završen, a aplikacija može odmah da se koristi.

NLB smsKlik - SMS obaveštenje o prilivu

Obaveštenje porukom o prilivu na bilo koji od Vaših računa – za bilo koji iznos ili samo za iznos iznad nekog zadatog od strane vlasnika računa.

SMS dopuna prepaid računa mobilnog telefona Visa karticom

Omogućava dopunu Vašeg ili tuđeg mobilnog telefona slanjem tipske poruke banci čak i kada nemate više raspoloživog kredita za telefoniranje. Usluga je omogućena za sve vlasnike Visa kartica, pri čemu karticu sa koje će se vršiti dopuna birate prilikom registracije usluge u Banci. Identifikacija korisnika se vrši proverom broja telefona sa kojeg se vrši dopuna i unosom tajne lozinke, tj. mPin-a (važi za sve mreže mobilnih operatera u Srbiji).

NLB-4-I-079 Zahtev za aktiviranje SMS dopune računa mobilnog telefona korišćenjem platne kartice (DOC)
NLB-4-P-117 SMS dopuna racuna mobilnog telefona koriscenjem platne kartice-ugovor za korisnike (DOC)
VIP Postpaid - Uputstvo za korisnike (PDF)

Govorni automat

Pozivom Kontakt centra NLB banke 0700 6-555-22 i 021/452-144, nakon unosa šifre za govorni automat koju dobijate u banci, dobijate mogućnost da saznate stanje svojih dinarskih i deviznih računa, iznos i datum poslednjeg priliva, broj nerealizovanih čekova i raspoloživ iznos za trošenje po kreditnim karticama.

NLB Kontakt centar

Ukoliko imate bilo kakva pitanja vezana za funkcionisanje banke, servisne informacije ili pitanja vezana za ponudu bankarskih proizvoda za fizička lica, na raspolaganju je Kontakt centar NLB banke na broju 0700 6-555-22 (pozivi iz fiksne mreže, tarifiranje kao za lokalni poziv) ili 021/452-144 (pozivi iz svih fiksnih ili mobilnih mreža).

Call centar za prijavu gubitka/krađe platne kartice

Brojevi telefona na koji su Vam na raspolaganju 24h dnevno, 7 dana u nedelji, 12 meseci u godini – 011/30-82-325 ili 011/344-23-23 ili preko Kontakt centra NLB banke 0700 6-555-22 i 021/452-144.

Sigurnost

NLB banka je, pored unapređenja svojih proizvoda i usluga, posvećena i redovnoj edukaciji klijenata. Kod elektronskih servisa, pre svega skrećemo pažnju da je zloupotreba u ovom segmentu najčešće moguća samo uz pomoć korisnika.

Najčešći primer prevara korisnika elektronskog bankarstva počinje tako što korisnik dobije email potpisan od strane nekoga u koga obično imate poverenja - najčešće je u pitanju banka, kartični sistem, neka institucija... Tipičan tekst je onaj u kome Vas predstavnik takve kompanije moli da se ulogujete u elektronsko bankarstvo i da potvrdite svoje podatke - pri čemu se prečica (link) do elektronskog bankarstva nalazi baš u toj poruci. Prečica obično "liči" na onu na koju ste navikli, ali po pravilu se preusmerava na lažnu stranicu elektronskog bankarstva Vaše ili druge banke. Ako postupite po instrukciji iz maila, odaberete (kliknete na) ponuđenu prečicu i ne sumnjajući u autentičnost sajta unesete podatke za pristup i... uglavnom se ništa ne dogodi, osim što su Vaši podaci za pristup došli u ruke neovlašćene osobe koja može da ih zloupotrebi, odnosno da sada pristupi Vašem nalogu elektronskog bankarstva umesto Vas i da inicira transakcije.

Korisne informacije kod korišćenja elektronskog bankarstva:

  • Ukoliko na Vaš e-mail dobijete poruku, naslovljenu od strane neke banke, a u čijem sadržaju se traži da dostavite svoje identifikacione podatke (korisničko ime i lozinku) ili ih unesete putem web sajta čija se prečica (link) nalazi u e-mailu. Takvu poruku odmah izbrišite, jer je u pitanju zlonamerni mail sa navedenom lažnom adresom internet prezentacije banke banke!
  • Banka od korisnika elektronskog bankarstva nikada neće putem e-maila ili na bilo koji drugi način tražiti dostavljanje identifikacionih podataka! Banke vode računa o bezbednosti podataka, naročito u segmentu elektronskih servisa.
  • U slučaju da posumnjate ili primetite ovakav ili sličan zlonamerni e- mail molimo Vas da nas obavestite o događaju putem telefona 0700 / 6 555 22 ili nam pošaljite mail na adresu info@nlb.rs.
  • Ako za pristup elektronskom bankarstvu koristite digitalni certifikat, nikada ga ne ostavljajte u čitaču u periodu kada ne koristite usluge elektronskog bankarstva.
  • Lozinke i digitalni certifikat nemojte da čuvate zapisane, već ih pamtite.
  • Lozinku kreirajte tako da ne može lako da se pogodi (izbegavajte imena i datume rođenja članova porodice, birajte slučajno odabrane brojeve i slova, koristite što više različitih znakova - mala, velika slova, brojevi, specijalni karakteri).

Dodatna sigurnost za sve korisnike NLB elektronskog bankarstva je potvrda elektronske transakcije TAN kodom koji se dobija putem SMS poruke na mobilni telefon za transakcije plaćanja na račune van banke u korist pravnih / fizičkih lica koji nisu predviđeni standardnim šablonima banke.

Iz preventivnih razloga i Vaše potpune sigurnosti svakako savetujemo da se držite navedenih osnovnih pravila za korišćenje elektronskih servisa.

Početna | Kontakt | Mapa sajta | © 2015 NLB banka

Created by NLB Banka

Podaci na sajtu su informativnog karaktera i iako tačni na dan objavljivanja, podložni su promenama u skladu sa politikom banke. Zbog eventualno nastalih tehničkih problema moguće je kašnjenje u ažuriranju, pa Vam stoga preporučujemo da informacije svakako proverite bilo u poslovnicama naše banke ili pozivom na broj kontakt centra.